کار گروهی، اتحـاد، اعتمـاد و هم بستـگی، خط سیـر سان سیتی سرویس درطی 20 سال از حیات و وجود آن در صنعت تعمیرات لوازم تصویری کشـور بوده است. تفکر، منش و روحیـه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینـش، پیشرو، توانمند و قابل اطمینان باشد. نو بماند و نو کند. سان سیتی کوشیده است که آشنایـی همراه، صـادق و همیشگی برای خود، دوستان، شرکا و مشتریان خود باشـد تا در تمام فصول همراهیش، تجربـه ای متمایـز و جامـع را در اختیـار آنها قـرار دهنـد.
اطلاع رسانی و ارتقا سطح آگاهی و دانایی مشتریـان از طریق متـدهای بازاریابـی و روابط عمومـی، فراهم کردن بهتریـن و مطمئن تریـن سخت افـزارها و نرم افزار هـای جهان و بستـری جامـع و سریـع برای دسترسـی آسـان کاربران به آنها به واسطه مهندسی محصول دقیـق و شبـکه گستـرده توزیـع و پشتیبـانی و حمایت دائمـی مشتریـان در غالب خدمـات پس از فروشـی نمونـه، زنجیـره توانمنـد سان سیتی سرویس در پیـش رانـدن و پیشـرو بـودن بـه شمـار می آیـد.
مجموعه ای که با بهره جستن از امکانات و دانش فنی غنی، همواره کوشیده است بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح علمی و کیفی کاربران ایرانی فراهم سازد. ارائه مستمر اطلاعات به مشتریان و ایجاد فضایی امن برای نیرو بخشیدن به قدرت انتخاب آنها، گزینش و عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در زمینه فن آوری اطلاعات در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب، مسیر یکتایی است که سان سیتی سرویس را در به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود سربلند کرده است.

تا کنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان های برتر بین المللی در بازارهای داخلی کشور تحت پشتیبانی و حمایت شرکت سان سیتی سرویس قرار گرفته است. مراحل رساندن محصول به دست مشتری، شامل بررسی و انتخاب مدل ها، سیاست های قیمت گذاری، موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش شرکت و نهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه سان سیتی صورت می گیرد، با این رویکرد که رضایت همه جانبه مشتریان شرکت کسب شود. از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد، سان سیتی سرویس نیز همواره سعی بر این داشته که گستره وسیعی از محصولات IT و تجهیزات اداری به روز را به مشتریان خود ارائه دهد، که مهم ترین آنها عبارتند از:

دستگاه های صوتی و تصویری

- انواع LCD

- انواع LED

- انواع OLED

- انواع پلاسما
 
- انواع DVB-T
شرکت سان سیتی سرویس جهت تامین هر کدام از این محصولات با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دنیا همکاری می کند. این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدیدترین و معتبرترین برندها و محصولات جهانی به کار گرفته و از نام سان سیتی سرویس به عنوان ابزاری قدرتمند در این راستا بهره می گیرد.

 

 ضمانت پس از تعمیرسان سیتی سرویس

خدمات سان سیتی سرویس به نوگرایی، رفتار همگام با بازار جهانی و سرویس هر چه بهتر اهتمام دارد.
در طی مدت کوتاهی با رعایت استانداردهای فنی و ارتباط مداوم با مشتریان، گارانتی سان سیتی سرویس به عنوان یکی از برترین گارانتی های محصولات صوتی و تصویری در بازارهای ایران معرفی شده است.  
در حال حاضر در هریک از نمایندگی های مجاز ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور بین 2 تا 10 نفر مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند. نمایندگان خدمات پس از فروش سان سیتی سرویس پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و احراز شرایط لازم جهت اخذ نمایندگی، لوح نمایندگی دریافت می کنند و با توجه به گروه بندی انجام شده خدمات متفاوتی را در محل استان ها به مراجعه کنندگان ارائه می نمایند.
آموزش تخصصی مداوم پرسنل مراکز مجاز خدمات سان سیتی سرویس سرلوحه کار ماست!
سان سیتی سرویس با برگزاری کلاس های آموزشی مداوم برای پرسنل شرکت و مراکز مجاز خدمات پس از فروش، اعزام همکاران به گذراندن دوره ها در محل شرکت های سازنده محصولات و یا دعوت از اساتید معتبر داخلی و خارجی، گامی در جهت نهادینه کردن دانش محوری همه همکاران مطابق با علم روز بر می دارد.
رعایت حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی مناسب به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها، برجسته ترین امتیاز سان سیتی سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

امکان پیگیری موقعیت قطعه  تحت گارانتی سان سیتی سرویس به صورت آنلاین و امکان طرح سوال به صورت آنلاین از کارشناسان فنی برای مشتریان وجود دارد.
سان سیتی سرویس به جهت سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و ارتباط مستقیم با نمایندگان و شعب، پیگیری کالا ، ارسال پیامک و ... از نرم افزار گسترده بهره می گیرد.
ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد زیربنای اصلی شهرت نام سان سیتی سرویس بوده و عاملی مهم برای افزایش اعتبار و سهولت عرضه عمده کالا به مشتریان اصلی این شرکت می باشد.

رضایت مشتریان از سان سیتی سرویس

امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان مباحث قابل تامل جوامع است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه   می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.

همکاران ما همواره در صددند تا با :

ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
ايجاد ارتباطي دوسويه و تعاملي مستقيم با مشتريان
ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتريان گرامي به سان سیتی سرویس
تشویق مشتریان برای استفاده از محصولات و خدمات به روز IT
و ارائه برنامه های تشویقی برای مشتریان وفادار به آسان سیتی سرویس
یک محیط پویا و صمیمی را برای خانواده بزرگ سان سیتی سرویس در سراسر کشور ایجاد کنند.
سان سیتی سرویس همواره در صدد است تا با:
تدوین آرمان نامه، رسالت نامه و ارز ش های سازمان در راستای رضایت مشتریان
مطرح کردن کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه سازمان و رضایت مشتریان
درک انتظارات مشتریان
ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان
مدیریت صحیح منابع انسانی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان
ایجاد تعهد به ارایه خدمت در تمام سطوح سازمان
اجرای طرح های ارزشیابی کارکنان توسط مشتریان
مدیریت شکایات مشتریان
نهایت رضایتمندی را در استفاده از محصولات و خدمات این گروه برای تمام مصرف کنندگان به ارمغان آورد.